Οι εποχές όπου αρκούσε να είσαι καλός γιατρός έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα εάν θέλετε το ιατρείο σας να έχει ένα σύγχρονο επαγγελματικό ανταγωνιστικό προφίλ στον τομέα του, οφείλετε να σκεφτείτε σοβαρά - εάν δεν το έχετε κάνει έως τώρα - να βάλετε σε εφαρμογή κάποιες κινήσεις, που θα ενισχύσουν άμεσα την εικόνα του. Αυτές οι κινήσεις δεν πρέπει να είναι ούτε τυχαίες ούτε διάσπαρτες στον χρόνο, αλλά να εντάσσονται σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για το ιατρείο σας marketing plan (πάντα εντός της υπάρχουσας νομοθεσίας περί διαφημίσεων στον Ιατρικό χώρο).